Raluca Feher, Frontline Club, despre cum a ajuns boicotul să fie armă de convingere în masă. LIVE, la Dezbaterea stiricurate.ro

Oana Tonca
22 august 2018, 11:55 actualizat acum un an

Raluca Feher, Frontline Club. Influencer, jurnalist, advertiser. Cine o plătește?  Nu Soros, spune ea. Se plătește singură. În 2017, Raluca Feher cerea companiilor să nu mai dea publicitate  televiziunilor pe care le considera mincinoase. Cu efecte în acest sens, spune chiar ea. În iunie 2018, Frontline și Raluca Feher au făcut din nou apel către branduri, către companii, să nu mai dea publicitate canalelor de știri România TV și Antena 3: „Initiem acest demers intrucat banii obtinuti din contractele de publicitate finanteaza campaniile de manipulare a opiniei publice, purtate in interesul unor indivizi corupti, multi dintre ei cu condamnari penale, campanii care submineaza statul de drept.” Pe 15 august 2018, Raluca Feher a trecut la alt nivel. Ea cere oamenilor, de fapt consumatorilor să boicoteze produsele unor firme care au publicitate la Antena 3: „ Nu mai are rost sa va spun ca boicotul este singura noastra armă. Aceste branduri si-au asumat discursul urii, propaganda si dezinformarea practicate de ani de zile de A3.” Cum de s-a ajuns aici, la războiul total? O dezbatere stiricurate.ro, cu Raluca Feher.